torsdag den 2. februar 2012

I want... Summer!

Sad i dag i skolen og kiggede på billeder fra sommerferien sammen med nogen fra klassen. Jeg kom virkelig til at savne sommeren, den skinnende sol og varme! Det eneste der er nu er lidt sol en gang i mellem og en masse kulde. Og ja... Kulde, kulde og atter kulde... Er så træt af det. Det med man ikke kan gå udenfor uden at skulle pakke sig ind i store halstørklæder, vinterjakker, vanter m.m. - det er ikke lige mig.

Da jeg efterhånden trænger så meget til en tur til de varme lande, ville jeg lige vise jer lidt billeder fra min ferie på Kreta inden jeg smutter til håndbold :-) Fortsat god torsdag alle sammen!



En strandet hval er jeg vel... Må hellere ringe til greenpeace ;-)


Min søde lillesøster, den første aften :-)

Moi - den første aften :-)

Tredje aften inden vi skulle spise. Du jo smuk :-)

2 kommentarer:

  1. Hej, fin blog. Er nu fast læser og håber at du måske også vil blive på min.
    Knus fra Anne-Sofie

    // Lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Sofie. Tak for din søde kommentar! Din blog ser også rigtig fin ud og er nu fast læser :-)

      // Linea

      Slet