onsdag den 21. december 2011

Shoes, shoes, shoes!

Hello out there! Først undskyld for det sene indlæg...
Som mange piger nok vil give mig ret i findes dig ikke meget, som er bedre end tøj og sko. Selv elsker jeg sko og tøj og har rigtig meget af det. Temaet for i dag er sko.

For mit vedkommende har jeg mange forskellige slags sko. Alt lige fra tårn høje stiletter til beskidte gummistøvler. Jeg er en stor tilhænger af sko og har nok rundt regnet hm... Omkring 40 par sko. Men hallo? Jeg er vel ikke den eneste pige, som elsker sko og har mange af dem? :-) Jeg har et par, som jeg er specielt glade for, dog er det langt fra hverdags sko, da de er 11 cm. høje :-) De er på billedet ude til højre. De er hvide og har plauto hæl. Forrest sidder der sten formet som en blomst. De er købt i Bianco for 450 kr.
Et andet par jeg også er rigtig glade for, er mine hunter boots. Jeg har haft dem i et år nu og de er ikke gået i stykker. Godt nok er det en dyr støvle, men de er fantastiske at have på. De koster omkring 800 kr. og kan fås i forskellige butikker. Man kan købe en sok, som er lavet til gummistøvlen og man kan ligge den i og derved kan den fungere som vinterstøvle. I mit hoved - SMART! :-)

Håber i nyder ferien - sov godt!
- Linea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar